Zaczęliśmy w 2003…
Otworzyliśmy działalność gospodarczą w 2003 roku w celu zaoferowania naszym klientom bardzo specyficznej usługi zapewniającej odpowiednie relacje w mediach, które wspierają realizację celów biznesowych i poprawiają sprzedaż.
Otworzyliśmy działalność gospodarczą w 2003 roku w celu zaoferowania naszym klientom bardzo specyficznej usługi zapewniającej odpowiednie relacje w mediach, które wspierają realizację celów biznesowych i poprawiają sprzedaż.
Charakter mediów zmienił się znacznie na przestrzeni lat, a możliwość generowania wiadomości, prowadzenia rozmów, robienia szumu czy angażowania klientów i wpływania na zachowania zakupowe zawsze była potrzebna. Informacje o markach wciąż muszą skądś wychodzić – my tworzymy właśnie ten punkt odniesienia.
Public relations to znacznie więcej niż tylko wysyłanie komunikatów prasowych o produktach i wydarzeniach firmy oraz nadzieja na uzyskanie tradycyjnej relacji w mediach. W dzisiejszym świecie zaawansowanych technologii, Twój wizerunek musi uderzać szybko i przemawiać do szerszego grona odbiorców, w tym blogerów i osób mających wpływ na media społecznościowe w Twojej dziedzinie. Liczy się efekt, dlatego dbamy o to aby wokół Twojej marki było głośno wykorzystując mieszaninę nowinek branżowych z tradycyjnymi działaniami.
Zanim zaczniemy z Tobą pracować, słuchamy Cię bardzo uważnie. Nie odłożymy długopisu na kartkę, dopóki nie dowiemy się, czego dokładnie szukasz. Kiedy już wszyscy wiemy, do czego mamy dążyć, zmieniamy bieg ze strategii na działanie.
Naszym celem jest Twój sukces i zadowolenie z obsługi. Dlatego oprócz generowania zaangażowania wokół Twojej marki w sposób tradycyjny, pracujemy nad czymś zaskakującym, dlatego bądź gotowy na zaskoczenie!
Liczą się chwile. Niezależnie od tego, czy Twoja informacja jest zewnętrzna czy wewnętrzna, B2B czy B2C, czy też przeznaczona dla osób mających wpływ na media lub konsumentów. Twoja marka ma tylko chwilę na to aby wywrzeć ogromne wrażenie. Nasz niewielki zespół Tworzą ludzie o różnych pasjach i doświadczeniach, dlatego tworzymy niezapomniane historie aby zaangażować Twoich nabywców w różnych kanałach. Dążymy wysoko i nie zwalniamy tempa dopóki nie będziesz w pełni zadowolony. W ten sposób pomagamy budować innowacyjne marki od ponad 15 lat.
Krok 1
Opowiedz nam o swojej firmie, a my przygotujemy strategię odpowiednią dla Twojej marki i produktów.
Krok 2
Na każdy e-mail, informację, telefon odpowiadamy, zadajemy bardziej szczegółowe pytania, rozmawiamy.
Staramy się doprowadzić do spotkania, aby poznać dokładniej oczekiwania. Nie zawsze jest czas na spotkania, ale pamiętaj, że wzajemne poznanie się mówi więcej obydwu stronom o tym, kim są i jak będzie się im współpracować.
To często wielki krok, aby osiągnąć sukces. Brak zrozumienia to wyrzucone pieniądze!
Krok 3
W ciągu kilku dni jesteśmy gotowi przedstawić plan działania, który uwzględnia:
a) minimalny i maksymalny wariant zakresu prac
b) koszt, który będzie wynikiem podjętych działań oraz czynniki, od których zależy
c) dodatkowe rozwiązania i wskazówki wykraczające poza główny nurt problemu
d) szacunkowy plan i termin wykonania usługi