1. Prowadzenie biura prasowego.
Wzmacnia wejście lub obecność Twojej firmy/marki lub produktów na rynku polskim.
Wzmacnia wejście lub obecność Twojej firmy/marki lub produktów na rynku polskim.
CO ROBIMY:
Od nas dziennikarz nie dostanie żadnej informacji prasowej. Chyba, że o to poprosi 🙂
Dlatego nie wysyłamy każdej prasówki do mediów, tylko starannie dobieramy media do tematu lub piszemy artykuł w odpowiedzi na zapotrzebowanie tematyczne redakcji.
Podkreślają i uwydatniają zalety produktu.
CO ROBIMY:
Jak wygląda procedura testów?
Jako producent możesz przekazać nam wybraną liczbę sampli, którą możemy wysyłać do redakcji. Możesz także wysyłać urządzenia z centrali jednak to zwykle wydłuża czas całościowej realizacji. To czy urządzenia zostaną zwrócone czy pozostaną w redakcjach ustalamy przed rozpoczęciem działań. Całościowo zajmujemy się szukaniem osób chętnych na przygotowanie testu, dobieramy media / blogi / kanały na YouTubie, które wpisują się w tematykę i branżę urządzenia.
Po co testować urządzenia?
Klient szukając informacji o produkcie najchętniej korzysta z opinii innych oraz testów. Przed zakupem klient chce zobaczyć realne zachowanie się urządzenia w każdej sytuacji oraz jak działa. Najczęściej po zapoznaniu się z recenzją klient jest w stanie stwierdzić czy urządzenie spełnia jego oczekiwania i w efekcie czy chce je kupić.
Tworzą wizerunek marki w najsilniejszych mediach jakimi są portale społecznościowe.
CO ROBIMY:
Czy social media są odpowiednie dla każdej marki?
Jak najbardziej tak! Ważny jest odpowiedni dobór kanałów komunikacji, jednak naszym zdaniem stronę na Facebooku powinna mieć każda marka chcąca zaistnieć w sieci. Tym bardziej powinny się tam znaleźć branże B2B, które często są zdania, że tego nie potrzebują. Klienci traktują facebook jako źródło informacji o firmach – dlatego działania na tym kanale pokazują, że firma jest aktywna. Całkowity brak lub nieaktywna strona na facebooku czy innych mediach społecznościowych wpływa niekorzystnie na wizerunek firmy i ochładza relacje z klientem, dlatego warto aktywnie prowadzić kanały w social mediach. Po analizie Twojej marki dopasujemy odpowiednie medium do działania – od biznesowego Linkedina po luźniejszego Instagrama czy Twittera.
Tworzymy EDMy – są to grafiki, które możesz rozesłać do swoich partnerów / handlowców bądź opublikować w swoim systemie wewnętrznym firmy.
Consulting e-marketingowy czyli dobór innych działań wspierających Twój biznes.
Rozwiązania informatyczne w ramach których jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie dedykowany system CMS, system promocji czy wyszukiwarki towarów.
Tłumaczymy materiały na język polski jeśli posiadasz materiały z centrali a nie ma ich polskich odpowiedników.
Projektujemy i budujemy proste strony landing pages, wizytówki lub zaawansowane witryny i sklepy.
Projektowanie oraz druk cyfrowy lub offsetowy jeśli potrzebujesz materiałów poligraficznych lub stworzenia stoiska na targi branżowe.
Działania niestandardowe lub CSR, dzięki którym Twoja marka będzie jeszcze lepiej postrzegana przez klientów.