1. Prowadzenie biura prasowego.

Wzmacnia wejście lub obecność Twojej firmy/marki lub produktów na rynku polskim.

 

CO ROBIMY:

  • tworzymy Twoje biura prasowe
  • przygotowujemy informacje i artykuły tematyczne
  • zdobywamy tylko unikalne publikacje, które są wartościowe dla wyszukiwarek (nie wysyłamy do wszystkich redakcji z prośbą o publikację)

Od nas dziennikarz nie dostanie żadnej informacji prasowej. Chyba, że o to poprosi 🙂

  • Media otrzymują dziennie setki informacji prasowych…
  • Dziennikarze mają dość zapchanych skrzynek przez PR’owców
  • Google wspiera unikalne treści dlatego powielanie tego samego tekstu na jak największej liczbie stron już przestało działać.

Dlatego nie wysyłamy każdej prasówki do mediów, tylko starannie dobieramy media do tematu lub piszemy artykuł w odpowiedzi na zapotrzebowanie tematyczne redakcji.

2. Testy urządzeń z branży IT / RTV / AGD / …

Podkreślają i uwydatniają zalety produktu.

 

CO ROBIMY:

 

  • Testujemy urządzenia lub wysyłamy do wybranej redakcji
  • Współpracujemy z testerami
  • Przygotowujemy unboxingi produktów
  • Monitorujemy media i dbamy o obecność w testach zbiorczych

Jak wygląda procedura testów?

Jako producent możesz przekazać nam wybraną liczbę sampli, którą możemy wysyłać do redakcji. Możesz także wysyłać urządzenia z centrali jednak to zwykle wydłuża czas całościowej realizacji. To czy urządzenia zostaną zwrócone czy pozostaną w redakcjach ustalamy przed rozpoczęciem działań. Całościowo zajmujemy się szukaniem osób chętnych na przygotowanie testu, dobieramy media / blogi / kanały na YouTubie, które wpisują się w tematykę i branżę urządzenia.

 

Po co testować urządzenia?

Klient szukając informacji o produkcie najchętniej korzysta z opinii innych oraz testów. Przed zakupem klient chce zobaczyć realne zachowanie się urządzenia w każdej sytuacji oraz jak działa. Najczęściej po zapoznaniu się z recenzją klient jest w stanie stwierdzić czy urządzenie spełnia jego oczekiwania i w efekcie czy chce je kupić.

3. Działania Social Media

Tworzą wizerunek marki w najsilniejszych mediach jakimi są portale społecznościowe.

CO ROBIMY:

  • Stworzymy profile w mediach społecznościowych
  • Personalizujemy kanał odpowiednimi grafikami i treściami
  • Rozmawiamy z Twoimi fanami
  • Przygotowujemy konkursy angażujące fanów oraz przyciągające nowe osoby
  • Reagujemy w kryzysowej sytuacji aby nie pozostała bez odpowiedzi

Czy social media są odpowiednie dla każdej marki?

Jak najbardziej tak! Ważny jest odpowiedni dobór kanałów komunikacji, jednak naszym zdaniem stronę na Facebooku powinna mieć każda marka chcąca zaistnieć w sieci. Tym bardziej powinny się tam znaleźć branże B2B, które często są zdania, że tego nie potrzebują. Klienci traktują facebook jako źródło informacji o firmach – dlatego działania na tym kanale pokazują, że firma jest aktywna. Całkowity brak lub nieaktywna strona na facebooku czy innych mediach społecznościowych wpływa niekorzystnie na wizerunek firmy i ochładza relacje z klientem, dlatego warto aktywnie prowadzić kanały w social mediach. Po analizie Twojej marki dopasujemy odpowiednie medium do działania – od biznesowego Linkedina po luźniejszego Instagrama czy Twittera.

DODATKOWO

w ramach stałej współpracy:


Wsparcie graficzne

Tworzymy EDMy – są to grafiki, które możesz rozesłać do swoich partnerów / handlowców bądź opublikować w swoim systemie wewnętrznym firmy.

Consulting i doradztwo

Consulting e-marketingowy czyli dobór innych działań wspierających Twój biznes.

Rozwiązania informatyczne

Rozwiązania informatyczne w ramach których jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie dedykowany system CMS, system promocji czy wyszukiwarki towarów.

Tłumaczenia

Tłumaczymy materiały na język polski jeśli posiadasz materiały z centrali a nie ma ich polskich odpowiedników.

Budowa stron www / landing pages

Projektujemy i budujemy proste strony landing pages, wizytówki lub zaawansowane witryny i sklepy. 

Projektowanie oraz druk

Projektowanie oraz druk cyfrowy lub offsetowy jeśli potrzebujesz materiałów poligraficznych lub stworzenia stoiska na targi branżowe.

Inne działania Marketingowe/ PR

Działania niestandardowe lub CSR, dzięki którym Twoja marka będzie jeszcze lepiej postrzegana przez klientów.