LinkedIn Local w Olkuszu już po raz trzeci!

  15 października 2019 r. odbyło się trzecie już spotkanie lokalnej społeczności platformy LinkedIn! Inicjatywa wywodzi się z Australii i jest już praktykowana w 90 krajach i 500 miastach na całym świecie. Cykliczne spotkania dotarły także do Olkusza.   LinkedIn Local to światowa inicjatywa przenoszenia wirtualnych kontaktów z sieci zawodowej LinkedIn do świata rzeczywistego i budowania prawdziwych relacji międzyludzkich. Inicjatorem spotkań LinkedIn Local w Polsce jest Bartek Ziemiański a w organizację spotkań zaangażowało się…

Wspieramy Bieg z Wąsem!

Już 27 października 2019 w Puszczy Niepołomickiej odbędzie się bieg przełajowy mający na celu promocję ogólnoświatowej akcji “Movember”. Przełamując tabu, jakim są badania profilaktyczne jąder i prostaty na całym świecie co roku organizowany jest Movember (nazwa jest zbitką dwóch angielskich wyrazów moustache – wąsy i november – listopad). Akcja polega na zapuszczeniu wąsów w listopadzie. Jej celem jest uświadomienie społeczeństwa, szczególnie jego męskiej części, jakim problemem…

Kolejny awans w Projekt Zero2! 

  Razem z pierwszymi przymrozkami Dominika Przewoźnik od października 2019 wskoczyła na wyższe stanowisko. Jest co świętować! 🤩 Związana z firmą od ponad 3 lat, znana z ciętych ripost i mocnego charakteru Dominika zajęła godnie tytuł Senior PR Executive’a. Dominika zna się na technologiach i gamingu jak mało kto, a dodając do tego nutę swojego poczucia humoru – wychodzi z tego niezła petarda! 😎🤩   Studiowała filologię polską oraz zarządzanie…

5 wskazówek jak budować relacje.

Dziś obchodzimy dzień Budowlańca. To idealna okazja do wskazania jak należy relacje budować. Mamy dla Was szybkie wskazówki jak się do tego najlepiej zabrać 🙂   Kontaktuj się bezpośrednio Podobno czasy spotkań i telefonów mijają i są wypierane przez kontakt online. Jednak czy nie lepiej jest porozmawiać na żywo i poznać drugą osobę? Jeśli nie możesz to zadzwoń! Miły głos w słuchawce z pewnością doda wartości rozmowie i nie Twoja osoba…

Całe B2B w jednej książce!

Na co dzień zmagamy się z obsługą marek B2B, jest to nie lada wyzwanie. Dodatkowo ktoś napisał o tym książkę 💪. Świetna pozycja od Łukasz Kosuniak pokazuje co zrobić aby w trudnej branży, działania marketingowe prowadziło się łatwo.  Książka zawiera wiele przydatnych informacji, które ubogacają i uzupełniają naszą wiedzę – polecamy ją z całego serca: “ABC Marketingu B2B”. 😎   Dodatkowo przygotowujemy dla Was uzupełnienie naszej oferty, które…

Konkurs na Facebooku!

Rozdajemy książki! Ale żeby nie było tak łatwo to chcielibyśmy poznać Twoją opinię 🤓😎🤩 Napisz w komentarzu pod postem konkursowym na Facebooku o czym chciałbyś czytać w naszych postach: 👉 o nowościach w branży? 👉 o tym co się u nas dzieje? 👉 czy może chciałbyś zagłębić się w tajniki wiedzy o marketingu i PR Nowych Technologii? 👉 a może o wszystkim po trochu? 👉 masz lepszy pomysł? Daj znam znać! 🙋‍♂🙋‍♀ Chcemy tworzyć takie treści, które lubisz czytać 📖…

Wrzesień rozpoczynamy awansem!

    Wrzesień dla uczniów jest związany z powrotami do szkoły a u nas gorąco od awansów!  Związana z nami od 10 miesięcy Monika – młodsza specjalistka ds. marketingu – szybko wgryzła się w branżowe tematy wskakując na wyższy level. Od teraz specjalista ds. marketingu i PR prężnie ogarnia wszystkie dedlajny i asapy (jeszcze zanim zdążą się pojawić). Monika posiada szczególnie lekkie pióro i głowę pełną kreatywnych pomysłów.   Zakończyła edukację…

Wizerunek marki B2B w sieci – case study

  Branża B2B nie jest zwolniona z obecności w sieci i mediach społecznościowych. Zwykle niestety firma nie rozpoczyna takich działań, bo “tam nie ma naszych klientów”. Owszem są i warto się im pokazać aby zauważyli markę. Zobaczcie jak wdrożyliśmy firmę Lean-Tech do obecności w sieci i mediach społecznościowych. Branże B2B (ang. business-to-business) rządzą się swoimi prawami, jednak nie oznacza to że jej wizerunek ma być budowany poza social…

9 istotnych faktów PR z Konferencji PRON

“Włącz się na PR”: druga edycja 10 maja 2019 roku mieliśmy okazję uczestniczyć w drugiej edycji Konferencji “Włącz się na PR”. Konferencja zorganizowana była przez stowarzyszenie PRON. Dziękujemy organizatorom za stworzenie po raz kolejny merytorycznej, branżowej przestrzeni do chłonięcia wiedzy i doświadczeń. Konferencja odbyła się w nowym budynku Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Plan konferencji zapowiadał się konkretnie. Udało nam się wysłuchać 6 prelekcji, z których chcielibyśmy Wam przybliżyć…

Public Relations w małej i średniej firmie

  Jak zdefiniować Public Relations, czym jest, jaką stanowi wartość, zwłaszcza dla MŚP? Nasza grupa przedsiębiorców zebrała się, aby omówić w jaki sposób w naszych branżach możemy skutecznie wykorzystać narzędzia PR. Czujemy, że jest to ważny temat i mamy wrażenie, iż dużo robimy w tym zakresie, ale nieusystematyzowane działania, brak planów powodują, że jak każdy temat, ten również szybko może się zniekształcić i nie wiemy jaką…