Konkurs na Facebooku!

Rozdajemy książki! Ale żeby nie było tak łatwo to chcielibyśmy poznać Twoją opinię 🤓😎🤩 Napisz w komentarzu pod postem konkursowym na Facebooku o czym chciałbyś czytać w naszych postach: 👉 o nowościach w branży? 👉 o tym co się u nas dzieje? 👉 czy może chciałbyś zagłębić się w tajniki wiedzy o marketingu i PR Nowych Technologii? 👉 a może o wszystkim po trochu? 👉 masz lepszy pomysł? Daj znam znać! 🙋‍♂🙋‍♀ Chcemy tworzyć takie treści, które lubisz czytać 📖…

Wrzesień rozpoczynamy awansem!

    Wrzesień dla uczniów jest związany z powrotami do szkoły a u nas gorąco od awansów!  Związana z nami od 10 miesięcy Monika – młodsza specjalistka ds. marketingu – szybko wgryzła się w branżowe tematy wskakując na wyższy level. Od teraz specjalista ds. marketingu i PR prężnie ogarnia wszystkie dedlajny i asapy (jeszcze zanim zdążą się pojawić). Monika posiada szczególnie lekkie pióro i głowę pełną kreatywnych pomysłów.   Zakończyła edukację…

Wizerunek marki B2B w sieci – case study

  Branża B2B nie jest zwolniona z obecności w sieci i mediach społecznościowych. Zwykle niestety firma nie rozpoczyna takich działań, bo “tam nie ma naszych klientów”. Owszem są i warto się im pokazać aby zauważyli markę. Zobaczcie jak wdrożyliśmy firmę Lean-Tech do obecności w sieci i mediach społecznościowych. Branże B2B (ang. business-to-business) rządzą się swoimi prawami, jednak nie oznacza to że jej wizerunek ma być budowany poza social…

9 istotnych faktów PR z Konferencji PRON

“Włącz się na PR”: druga edycja 10 maja 2019 roku mieliśmy okazję uczestniczyć w drugiej edycji Konferencji “Włącz się na PR”. Konferencja zorganizowana była przez stowarzyszenie PRON. Dziękujemy organizatorom za stworzenie po raz kolejny merytorycznej, branżowej przestrzeni do chłonięcia wiedzy i doświadczeń. Konferencja odbyła się w nowym budynku Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Plan konferencji zapowiadał się konkretnie. Udało nam się wysłuchać 6 prelekcji, z których chcielibyśmy Wam przybliżyć…

Public Relations w małej i średniej firmie

  Jak zdefiniować Public Relations, czym jest, jaką stanowi wartość, zwłaszcza dla MŚP? Nasza grupa przedsiębiorców zebrała się, aby omówić w jaki sposób w naszych branżach możemy skutecznie wykorzystać narzędzia PR. Czujemy, że jest to ważny temat i mamy wrażenie, iż dużo robimy w tym zakresie, ale nieusystematyzowane działania, brak planów powodują, że jak każdy temat, ten również szybko może się zniekształcić i nie wiemy jaką…

Nowa współpraca – INTELLINET Network Solutions

Do naszych klientów dołączyła kolejna marka – INTELLINET Network Solutions! Bardzo cieszymy się na współpracę ze światową firmą, której początki sięgają 1987 roku. Zajmuje się ona dostarczaniem dla przedsiębiorstw produktów sieciowych w wysokiej jakości przy rozsądnej cenie. Zaliczyć do nich możemy m.in. kable sieciowe, aktywne i pasywne sieci, szafy sieciowe itp. Głównie obsługują branże takie jak: Bezpieczeństwo, A / V, Elektryczne, IT, Datacom czy Telefonia. Asortyment…

Świętujemy firmowy awans!

Mamy okazję do świętowania! Związana z nami od ponad dwóch lat Basia, awansowała na nowo utworzone stanowisko PR Managera! 🙂 Dotychczas pełniła funkcję specjalisty ds. PR i odpowiadała za obsługę marek z branży IT, m.in. Linksys, Palit, AUX, Smanos, Chuango, QuickHeal, GOTIE czy Zyxel. Na nowym stanowisku nadal będzie zajmowała się współpracą z wybranymi klientami, a zakres jej obowiązków poszerzy się o przygotowywanie ofert dla nowych klientów, opracowywanie strategii…

O stresie na luzie.

  Gdy napotykasz na swojej drodze trudności to mówisz, że nie dasz rady i się poddajesz, czy myślisz sobie jakoś to będzie i ruszasz do przodu w poszukiwaniu nowych rozwiązań? Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w bardzo ciekawym szkoleniu pt. “Silni ludzie: budowanie odporności psychicznej w radzeniu sobie ze stresem”. Odbyło się ono w ramach Tygodnia Bezpłatnych Szkoleń na Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Szkolenie poprowadziła dr hab. Magdalena Kraczla, wykładowca studiów podyplomowych i MBA w Akademii…

Analizuj, wyciągaj wnioski i pnij się w górę! – czyli zrób podsumowanie roku

Ucz się na błędach – mantra powtarzana od najmłodszych lat. Ile jest w niej prawdy i czy można ją przełożyć na działania w firmie? Liczą się jednak nie tylko porażki, a przede wszystkim osiągnięcia.   Powoli zbliża się koniec roku i jest to świetny czas na dokonanie podsumowania z działań z całego tego okresu. Warto przeprowadzać takie analizy, bo dzięki nim możemy uniknąć powielania błędów, ale także przypomnieć sobie swoje osiągnięcia…